torsdag 31 maj 2012

Handgjort..

Igår kom det hem ett väldoftande paket från en tjej som bor i Norrtälje som gör såpa, tjärtvål och även fotsalt som inte är med på bilden.. Jag bara älskar såpa, bra att tvätta händerna med och helt underbart att tvätta golven med.. Till och med sönerna tycker det luktar så gott när jag har såpa skurat golven på deras rum..
Det finns massor av användningsområden, gå gärna in HÄR för lite tips vad den kan användas till mer..


Idag fick jag ett riktigt roligt samtal, det var en reporter från UNT som ville komma hit och göra ett reportage om vår butik.. =) Jag som inte är så förtjust i att vara med på kort, och allra helst inte om det ska vara med i tidningen.. Men men.. Det blir säkert bra.. Men vi måste få lite mer ordning först..

Nu måste jag försöka få ihop nästa annons.. Det är mycket med det här vet ni.. =)

ha en fortsatt skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar